دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

آمار مطالب

کل مطالب : 137
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 112
باردید دیروز : 18
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 225
بازدید سال : 2744
بازدید کلی : 124382

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روزوشب و آدرس ruzshab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 124382
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین
تاریخ : جمعه 7 اسفند 1394
نظرات

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی با بالاترین کیفیت

Download New Music Emad – Arezomi

ترانه : مهدی انصاری پور ، آهنگ : امین امید ، تنظیم : شاهین متولی

متن آهنگ جدید عماد بنام آرزومی :

هیشکی جاتو نمیگیره تا همیشه تو دله من جایه خالیت زندگیمو زیرو رو کرده کجایی
تو دچار آرزوهات من گرفتار جدایی
سخته جای تو کنارم تا همیشه خالی باشه
حیفه احساسم تو دوری غرق ضد حالی زده حالی باشه , غرق ضد حالی زده حالی باشه
منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد
تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

♫♫♫♫♫♫

من به رفتنت دچارم تو گرفتاری به دوری این غمه تنها شدن رو از دلم بگیر یه جوری

تو به تنهایی دچاری من گرفتارم به چشمات

آرزومه آرزو کن بگو تا ابد باهاتم

خودت میدونی به جز تو هیچ آرزویی ندارم , هیچ آرزویی ندارم

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت


تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به آب و آتش امتیاز دهید